Wygraliśmy w polskiej edycji konkursu dla projektów odpowiedzialnych społecznie – Chivas Venture. Twórcy konkursu co roku inwestują 1 milion dolarów w projekty, które zmieniają świat na lepsze oraz trwale wpływają na jakość ludzkiego życia. Jury wyłoniło zwycięzcę spośród około setki zgłoszonych projektów, a rywalizacja przebiegała aż w 3 etapach.
Ideą zwycięskiego projektu jest wprowadzenie na rynek pierwszego na świecie systemu do efektywnej rehabilitacji zaburzeń mowy (afazji). Zgodnie z dostępnymi danymi, takiej terapii potrzebuje aż 1 na 250 osób na świecie. Urządzenie będzie można zastosować nie tylko w terapii profesjonalnej, ale umożliwi też terapię domową. Będzie gwarantować zarówno przyspieszenie rehabilitacji, jak również znaczną poprawę jej efektów, umożliwiając pacjentom powrót do normalnego życia.
W finałowej gali, podczas której wyłoniono zwycięzcę, uczestniczyło 400 osób, a gościem specjalnym był Globalny Ambasador marki, aktor Javier Bardem. Chcemy też pogratulować pozostałym, świetnym projektom, które trafiły do ścisłego finału: Biolumo, andervision, Hospicare i Outlet Spożywczy.
Przed nami finał światowy, który odbędzie się pod koniec maja w Amsterdamie.